Kwaliteit

You Care maakt gebruik van een verbetercyclus. We leren van de dingen die goed gaan en die minder goed gaan. Daar betrekken we onze hulpvragers bij en hun netwerk.

Belangrijke bestanden

Wachttijden

Er zijn geen wachttijden bij ons. Neem contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Uitsluitingscriteria

You Care zou iedereen willen ondersteunen die hulp nodig heeft. Toch
zijn er een aantal criteria op basis waarvan wij een hulpvrager geen
zorg kunnen bieden, namelijk bij:

– Complete overname van ADL (Algemene Dagelijkse Levensverrichtingen) of
noodzakelijke verpleegkundige zorg (met dien verstande dat wij waar
mogelijk zullen onderzoeken of verpleegkundige zorg geboden kan worden
naast ons personeel door een thuiszorgorganisatie in te schakelen voor
deze zorg);
– Toedienen en verstrekken van medicatie;
– Zodanig ernstige psychiatrische problematiek, dat bijvoorbeeld een
(gesloten) opname vereist is;
– 24/7 toezicht;
– Wanneer de veiligheidssituatie dusdanig is dat You Care onvoldoende
kwaliteit van zorg kan garanderen;
– Een complexe en moeizame relatie tussen hulpvragers van You Care,
waarbij er kans is op belangenverstrengeling;
– IQ van < 65;
– Lichamelijke beperkingen die niet gecompenseerd kunnen worden met
aanpassingen in de woningen die You Care aanbiedt.

Contact

Certificeringen

Klachten

Heeft u klachten? Vul dan via onderstaande link uw klacht in.

Klachtenportaal

Toegankelijk

Vanuit eigen kracht

Verbindend

Vertrouwen

Samenwerkingspartners

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen?

Contact